ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista d.s. administracji

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Administracja

Data udostępnienia: 2015-03-24

Ogłoszono dnia: 2015-03-24 przez Tomasz Jendraszak

Termin składania dokumentów: 2015-04-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2015

Id ogłoszenia: Nabór – referent do spraw administracji - (1/2 etatu)”

Zlecający: Dyrektor Poradni

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiada obywatelstwo polskie;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,   przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności   dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
  4. wykształcenie minimum średnie.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność szybkiego pisania na komputerze.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego.
  4. Znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie prawa oświatowego.
  5. Samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie sekretariatu poradni.
  2. Przyjmowanie interesantów.
  3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
  4. Prowadzenie rejestru przyjmowanych i wydawanych przez poradnię dokumentów.
  5. Obsługa centrali telefonicznej.
  6. Przygotowanie techniczno-organizacyjne spotkań w poradni ( konferencje, narady).
  7. Archiwizacja danych dotyczących działalności poradni.
  8. Odpowiedzialność materialna i służbowa za powierzone mienie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • Wymiar pracy ½ etatu;

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, umiejętności i kwalifikacje;
  4. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  5. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne;
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-04-03 15:00:00
b. Sposób:
  • w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy sekretariatu lub listem poleconym do 03.04.20-15 r. do godziny 15.00
c. Miejsce:
  • Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
    ul. Drzewna 13,  65-001 Zielona Góra
    prosimy o dopisanie na kopercie słów: ”Nabór – referent do spraw administracji - (1/2 etatu)”

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kontakt z dyrektorem poradni P. Elżbietą Nowak tel. 68 /3247517;
  • Aplikacje, które wpłyną do Poradni po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  • Postępowanie sprawdzające w formie próby szybkiego pisania na komputerze oraz rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami odbędzie się 07.04.2015r. o godz. 10.00;
  • Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku poradni w Zielonej Górze przy ul. Drzewnej 13        ( przy sekretariacie) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Zielonej Górze www.poradniapsych-ped.bipzielonagora.pl;
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Jendraszak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Jendraszak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-03-24 18:12:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-03-24 18:12:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-04-08 13:46:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4735 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony