ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2020/09/1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2020/09/1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent d.s. administracji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Administracja

Data udostępnienia: 2020-09-02

Ogłoszono dnia: 2020-09-02

Termin składania dokumentów: 2020-09-11 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2020/09/1

Zlecający: Dyrektor Poradni

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną  zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  4. wykształcenie średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie zadań na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność szybkiego pisania na komputerze,
  2. znajomość obsługi komputera, programu Poradnia PP firmy  PROGMAN,
  3. znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie prawa oświatowego,
  4. nieposzlakowana  opinia,
  5. umiejętność komunikacji interpersonalnej,
  6. dyspozycyjność, systematyczność i sumienność,
  7. kreatywność  w działaniu,
  8. dobra organizacja czasu pracy,
  9. gotowość  do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie sekretariatu poradni.
  2. Przyjmowanie interesantów.
  3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
  4. Prowadzenie rejestru przyjmowanych i wydawanych przez poradnię dokumentów.
  5. Obsługa centrali telefonicznej.
  6. Przygotowanie techniczno-organizacyjne spotkań w poradni ( konferencje, narady).
  7. Archiwizacja danych dotyczących działalności poradni.
  8. Odpowiedzialność materialna i służbowa za powierzone mienie.

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV
  2. List motywacyjny
  3. Kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) ,
  4. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenia zawodowe kandydata w tym potwierdzające praktykę.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata.
  6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  7. Oświadczenie o niekaralności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-09-11 15:00:00
b. Sposób:
 
      w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopisaniem na     kopercie         
      „Nabór na stanowisko referenta ds. administracji.”
 
c. Miejsce:
Porania Psychologiczno-Pedagogiczna w Zielonej Górze ul. Drzewna 13
      65-060 Zielona Góra, sekretariat (parter).

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Kontakt z dyrektorem poradni P. Elżbietą Nowak tel. 68 /3247517;
  2. Aplikacje, które wpłyną do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani
    o terminie postępowania sprawdzającego, 
  4. Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej  w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zielonej Górze ul. Drzewna 13 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.poradniapsych-ped.bipzielonagora.pl)
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony