ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2021/09/01Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2021/09/01

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent d.s. administracji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Administracja

Data udostępnienia: 2021-09-22

Ogłoszono dnia: 2021-09-22

Termin składania dokumentów: 2021-10-06 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2021/09/01

Zlecający: Dyrektor Poradni

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną  zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  4. wykształcenie średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie zadań na stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność szybkiego pisania na komputerze,
  2. znajomość obsługi komputera, programu Poradnia PP firmy  PROGMAN,
  3. znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie prawa oświatowego,
  4. nieposzlakowana  opinia,
  5. umiejętność komunikacji interpersonalnej,
  6. dyspozycyjność, systematyczność i sumienność,
  7. kreatywność  w działaniu,
  8. dobra organizacja czasu pracy,
  9. gotowość  do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie sekretariatu poradni.
  2. Przyjmowanie interesantów.
  3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
  4. Prowadzenie rejestru przyjmowanych i wydawanych przez poradnię dokumentów.
  5. Obsługa centrali telefonicznej.
  6. Przygotowanie techniczno-organizacyjne spotkań w poradni (konferencje, narady).
  7. Archiwizacja danych dotyczących działalności poradni.
  8. Odpowiedzialność materialna i służbowa za powierzone mienie.

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV
  2. List motywacyjny
  3. Kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) ,
  4. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenia zawodowe kandydata w tym potwierdzające praktykę.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata.
  6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  7. Oświadczenie o niekaralności.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-10-06 15:00:00
b. Sposób:
  1. Termin:
    do 06.10.2021 r.  do godziny 1500.
  2. Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
      w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym z dopisaniem na     kopercie         
      „Nabór na stanowisko referenta ds. administracji.”
 
c. Miejsce:

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Zielonej Górze ul. Drzewna 13
      65-060 Zielona Góra, sekretariat (parter).
« powrót do poprzedniej strony