Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent d.s. administracji

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Administracja

Data udostępnienia: 2017-12-12

Ogłoszono dnia: 2017-12-12 przez Tomasz Jendraszak

Termin składania dokumentów: 2018-01-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2017

Id ogłoszenia: Referent d/s administracji

Zlecający: Dyrektor Poradni

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiada obywatelstwo polskie;
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  3. nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,   przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności   dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  5. wykształcenie minimum średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie zadań na stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Umiejętność szybkiego pisania na komputerze.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Znajomość obsługi komputera, programu Poradnia PP firmy  PROGMAN.
  4. Nieposzlakowana opinia,
  5. Dyspozycyjność, systematyczność i sumienność.
  6. Znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie prawa oświatowego.
  7. Samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie sekretariatu poradni.
  2. Przyjmowanie interesantów.
  3. Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
  4. Prowadzenie rejestru przyjmowanych i wydawanych przez poradnię dokumentów.
  5. Obsługa centrali telefonicznej.
  6. Przygotowanie techniczno-organizacyjne spotkań w poradni ( konferencje, narady).
  7. Archiwizacja danych dotyczących działalności poradni.
  8. Odpowiedzialność materialna i służbowa za powierzone mienie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • Wymiar pracy 1 etat;

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV.
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw).
  4. Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata w tym potwierdzające praktykę.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata.
  6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  7. Oświadczenie o niekaralności.
  8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-01-15 15:00:00
b. Sposób:
  • w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy sekretariatu lub listem poleconym do 15-01-2018 r. do godziny 15.00
c. Miejsce:
  • Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
    ul. Drzewna 13,  65-001 Zielona Góra
    prosimy o dopisanie na kopercie słów: ”Nabór – referent do spraw administracji - (1 etat)”

VII. Informacje dodatkowe:

  • Kontakt z dyrektorem poradni P. Elżbietą Nowak tel. 68 /3247517;
  • Aplikacje, które wpłyną do Poradni po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  • Informacja dotycząca terminu rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przekazana telefonicznie.
  • Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku poradni w Zielonej Górze przy ul. Drzewnej 13        ( przy sekretariacie) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Zielonej Górze www.poradniapsych-ped.bipzielonagora.pl;
  • Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.