Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent d.s. administracji
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Administracja
Data udostępnienia: 2017-12-12
Ogłoszono dnia: 2017-12-12 przez Tomasz Jendraszak
Termin składania dokumentów: 2018-01-15 15:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2017
Id ogłoszenia: Referent d/s administracji
Zlecający: Dyrektor Poradni
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
- wykształcenie minimum średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie zadań na stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność szybkiego pisania na komputerze.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość obsługi komputera, programu Poradnia PP firmy PROGMAN.
- Nieposzlakowana opinia,
- Dyspozycyjność, systematyczność i sumienność.
- Znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie prawa oświatowego.
- Samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie sekretariatu poradni.
- Przyjmowanie interesantów.
- Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
- Prowadzenie rejestru przyjmowanych i wydawanych przez poradnię dokumentów.
- Obsługa centrali telefonicznej.
- Przygotowanie techniczno-organizacyjne spotkań w poradni ( konferencje, narady).
- Archiwizacja danych dotyczących działalności poradni.
- Odpowiedzialność materialna i służbowa za powierzone mienie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Wymiar pracy 1 etat;
V. Wymagane dokumenty:
- CV.
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw).
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata w tym potwierdzające praktykę.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- Oświadczenie o niekaralności.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-15 15:00:00
b. Sposób:
- w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy sekretariatu lub listem poleconym do 15-01-2018 r. do godziny 15.00
c. Miejsce:
- Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
ul. Drzewna 13, 65-001 Zielona Góra
prosimy o dopisanie na kopercie słów: ”Nabór – referent do spraw administracji - (1 etat)”
VII. Informacje dodatkowe:
- Kontakt z dyrektorem poradni P. Elżbietą Nowak tel. 68 /3247517;
- Aplikacje, które wpłyną do Poradni po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- Informacja dotycząca terminu rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przekazana telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku poradni w Zielonej Górze przy ul. Drzewnej 13 ( przy sekretariacie) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Zielonej Górze www.poradniapsych-ped.bipzielonagora.pl;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.