Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: specjalista ds. kadr
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Administracja
Data udostępnienia: 2018-03-01
Ogłoszono dnia: 2018-03-01 przez Tomasz Jendraszak
Termin składania dokumentów: 2018-03-12 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2018
Id ogłoszenia: Specjalista ds. kadr - 1/2 etatu
Zlecający: Dyrektor Poradni
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
- ukończyła:
- studia wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie zadań na stanowisku, oraz posiada 2 lata stażu pracy ,
- wykształcenie średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie zadań na stanowisku ,oraz 4 lata stażu pracy,
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie prowadzenia spraw kadrowo – płacowych
(Kodeks Pracy , Karta Nauczyciela, Ustawa o pracownikach samorządowych), - umiejętność sporządzania sprawozdań: System Informacji Oświatowej , Główny Urząd Statystyczny, PFRON,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera a w tym programów: Kadry firmy Vulcan, Płatnik ,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- dyspozycyjność, systematyczność i sumienność,
- kreatywność w działaniu,
- dobra organizacja czasu pracy,
- gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie kadr poradni ,odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem
i rozwiązywaniem stosunków pracy i umów o pracę, prowadzenie akt osobowych. - Prowadzenie kartoteki urlopów, rejestru nieobecności, rejestru nagród,
- Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego Z0-3, Z0-5, Z0-6 sporządzanie sprawozdania PFRON, odpowiedzialność za zachowanie terminów zmian poszczególnych składników wynagrodzenia oraz nagród jubileuszowych, sporządzanie wniosków emerytalnych/rentowych.
V. Wymagane dokumenty:
- CV
- List motywacyjny
- Kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw) ,
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenia zawodowe kandydata w tym potwierdzające praktykę.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- Oświadczenie o niekaralności.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-03-12 15:00:00
b. Sposób:
- Kontakt z dyrektorem poradni P. Elżbietą Nowak tel. 68 /3247517;
- Aplikacje, które wpłyną do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego,
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona :
- na tablicy informacyjnej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Zielonej Górze ul. Drzewna 13
- Biuletyn Informacji Publicznej www.poradniapsych-ped.bipzielonagora.pl) - Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Jendraszak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-03-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Nowak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-03-02 10:54:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-03-02 10:54:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-14 13:57:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6260 raz(y) |