Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent d.s. administracji
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Administracja
Data udostępnienia: 2019-01-30
Ogłoszono dnia: 2019-01-30 przez Administrator
Termin składania dokumentów: 2019-02-13 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2019
Id ogłoszenia: Referent d/s administracji
Zlecający: Dyrektor Poradni
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) posiada obywatelstwo polskie,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
d) wykształcenie średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie
zadań na stanowisku,
b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
publicznych,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
d) wykształcenie średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie
zadań na stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność szybkiego pisania na komputerze,
b) znajomość obsługi komputera, programu Poradnia PP firmy PROGMAN,
c) znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie prawa
oświatowego,
d) nieposzlakowana opinia,
e) umiejętność komunikacji interpersonalnej,
f) dyspozycyjność, systematyczność i sumienność,
g) kreatywność w działaniu,
h) dobra organizacja czasu pracy,
i) gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
b) znajomość obsługi komputera, programu Poradnia PP firmy PROGMAN,
c) znajomość podstawowych przepisów prawnych w zakresie prawa
oświatowego,
d) nieposzlakowana opinia,
e) umiejętność komunikacji interpersonalnej,
f) dyspozycyjność, systematyczność i sumienność,
g) kreatywność w działaniu,
h) dobra organizacja czasu pracy,
i) gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie sekretariatu poradni.
- Przyjmowanie interesantów.
- Przyjmowanie i rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących.
- Prowadzenie rejestru przyjmowanych i wydawanych przez poradnię dokumentów.
- Obsługa centrali telefonicznej.
- Przygotowanie techniczno-organizacyjne spotkań w poradni ( konferencje, narady).
- Archiwizacja danych dotyczących działalności poradni.
- Odpowiedzialność materialna i służbowa za powierzone mienie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Wymiar pracy 1 etat;
V. Wymagane dokumenty:
- CV.
- List motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów (dyplomów, świadectw).
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata w tym potwierdzające praktykę.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- Oświadczenie o niekaralności.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-02-13 15:00:00
b. Sposób:
- w zamkniętej kopercie, osobiście w godzinach pracy sekretariatu lub listem poleconym
c. Miejsce:
- Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
ul. Drzewna 13, 65-001 Zielona Góra
prosimy o dopisanie na kopercie słów: ”Nabór – referent do spraw administracji - (1 etat)”
VII. Informacje dodatkowe:
- Kontakt z dyrektorem poradni P. Elżbietą Nowak tel. 68 /3247517;
- Aplikacje, które wpłyną do Poradni po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- Informacja dotycząca terminu rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przekazana telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku poradni w Zielonej Górze przy ul. Drzewnej 13 ( przy sekretariacie) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Zielonej Górze www.poradniapsych-ped.bipzielonagora.pl;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.